onsdag, januari 14, 2009

Orolig

0


Usch, nu är jag nervös. I morgon far vi och från vad jag kan se på datorn har P hittat en "likasinnad" i vår närmsta stad. De har inte bestämt något ännu, men vem vet vad som händer när jag är borta???

Samtidigt, om han inte gör något nu när han har chansen i tre hela nätter, då är det nog bara snack han håller på med på sina sidor, inte ett seriöst sökande. I alla fall vill jag tro det!

Om jag kommer hem och ser att inga telefonnummer blivit utbytta, inte heller mailadresser, så kan jag slappna av. De har ännu inte utbytt några som helst kontaktuppgifter och utan det är de anonyma för varandra. Har de däremot skickat sådana uppgifter - då får det bli förhör och kanske avslöjande om vad jag kan se på datorn. Inget jag vill göra innan jag hittat det jag söker eller helst något som visar att jag har fel i vad jag tror, men börjar de ringa varandra är vårt förhållande slut i alla fall.

Vilket rävspel jag håller på med... jag vet inte vem som är värst, han eller jag...

Men vad gör man när han bara nekar, jag har frågat flera gånger och givit honom chansen att berätta, men inte ett ljud. Jäkla karl!!!

No Response to "Orolig"