torsdag, januari 22, 2009

Han glömde radera...

0

Så här "skoj" såg det ut på P's sida när jag tittade på hans tidigare internetadresser från förra veckan. Vad ledsen jag blir, här ligger allt kvar som han har glömt att radera och nu måste jag bestämma om jag ska reagera på det här eller ej.
Väntar jag har han säkert plockat bort det då jag öppnar hans sida nästa gång och jag går miste om tillfället att konfrontera honom. Samtidigt är jag så fruktansvärt trött och mår dåligt över annat just nu - hur ska jag orka???

Tanken har slagit mig att jag skulle kunna ringa honom på jobbet och konfrontera honom med lögnerna han sagt mig, kräva att han ger mig användarnamn och lösenord så jag kan logga in själv och läsa på hans konto. Nu vet jag redan vad som står där, men han vet inte att jag vet och det skulle göra allt mer öppet och legitimt. (vilket ordval i all den här röran, man måste skratta ;-)

Jag kan inte slänga ut honom, inte utan jobb och med en gård att sköta - på något vis måste vi ta oss vidare. Jag vet bara inte hur just nu, det känns fruktansvärt tungt!
Något jag inte kan låta bli att tänka på är det faktum att historiken låg kvar. Vill han kanske ( om än omedvetet ) bli upptäckt igen? Vill han få hjälp att sluta?
Rent misstag eller ett försök till kontakt?



No Response to "Han glömde radera..."